Caorle Caorlotti Forum Community
Settembre 09, 2010, 12:14:55 *
Benvenuto! Accedi o registrati.

Login with username, password and session length

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 ... 4 5 [6]
  Print  
Author Topic: non soporto piu el caos de caorle  (Read 5087 times)
cocal
puteo
*

View Profile
« Reply #75 on: Giugno 30, 2009, 02:40:03 »

desso me trovo a Torino...
Anche io sono di Torino e non vi scrivo in dialetto anche per non fare strafalcioni. Sono circa 40 anni che vengo a Caorle dove ho una casa e un po' mi sento caorlotto anch'io visto che tra l'altro 2 miei zii sono nativi di Caorle e di cognome fanno Sumin. Vengo a Caorle in ogni momento dell'anno ma il suo caos, soprattutto a luglio/agosto non č neanche lontanamente paragonabile a quello di Torino. Farei volentieri a cambio pur di vedere al mattino, andando a lavorare, il mare piuttosto che strisce di asfalto piene di automobilisti incazzati! Sono d'accordo con il caos estivo ma se non ci fosse Caorle morirebbe o diventerebbe un paese dormitorio visto che la maggior parte della popolazione sarebbe costretta ad andare in altri paesi a lavorare. Godetevela voi che potete Caorle, tutto l'anno! Io devo farmi bastare la webcam......
socoeto
barba

View Profile
« Reply #76 on: Luglio 01, 2009, 05:47:41 »

Tranquio che mi mea godo in ogni sō istante e scorcio!!! Come go xā dito ghe xč gente che ne invidia per dove che abitemo per cui de questo bisogna renderse conto invesse de lamentarse sempre!! Cmq benvegnuo cocal!!! Me raccomando scrivi e fatte veder spesso
metius
L'Ideatore
Administrator
barba

View Profile
« Reply #77 on: Luglio 01, 2009, 07:35:27 »

benventuto... che bella la brezzza marina..

Chealtri semo Noaltri!
cocal
puteo
*

View Profile
« Reply #78 on: Luglio 02, 2009, 03:14:46 »

Bon fioi. Vi avevo detto che avevo 2 zii di Caorle. Ieri purtroppo una dei due ci ha lasciato. Riposa in pace zia Giustina!
carmenca
omeneto

View Profile
« Reply #79 on: Luglio 07, 2009, 02:01:57 »

Zulian capisso benissimo queo che te provi  aveder come che xe cambiadaCaorle e anca i caorloti.
L'ultima volta che so vegnua me mancava el cuor : no ghe xe pių a me bea Caorle de na volta e fasso fadiga a orientarme.
Comunque a stessa roba me capita a Genova dove che vivo desso.
Purtopo vivemo in un era dove tuto cambia massa veocemente e e stesse robe che na volta ghe gera soeo nee grandi cittā desso e xe dapertuto.
Comunque tino te ga idea de cossa vol dir viver nel caos e no parlo soeo dee grandi citā come Roma o Milan ma anca de quee piu'picoe.......
mi purtopo no podaria mai viver a Caorle primo perchč no gavarissimo lavoronč mi nčme mario e secondo par el clima; ma se podesse torme na casettina e starghe almanco nei mesi piu' bei dell'ano....
Se t vol ndar via da Caorle padronissimo va valuta bene e non credere che altrove ci sia di meglio
Pages: 1 ... 4 5 [6]
  Print  

Jump to: