Ciao! Provo a parlar come parlavo quarant'anni fa, quando g'ero un caorloto acquisito ( deto da un toscan me pare già tanto...). Ancuo son torna' nea mia bea toscana, ma g'ho un ricordo meravijoso de Caorle ( sinque lunghi belissimi ani, dal 1963 al 1968 sirca ). G'ero amigo de Enio Rossi, de so' cusini Garrone e Armando Soncin, ma sopratuto de Paolo Gusso, l'architeto, de cui me onoro de esser sempre amigo. I Paags xera un complessin dei favolosi ani '60 e i se ciamava cusì dale iniziali de' loro nomi ( Pino - io - Angelo ( Vio ?), Antonio, Gianni, Sissy - che 'l g'era Ulisse, par dir el vero, ma che deventò Sissy par pudor... ). Se sonava ai Casoni, a Santa Margherita ( in un a balera a picco sua foce del Livenza, praticamente sua scogliera ) e in quel densing visin ala spagia che g'aveva un' enorme conchiglia dietro el palco dei sonadori ( la Conchiglia ? ). Provo a mandarte una foto. Chi sa ...
Mi g'ho sona' anca con il favoloso Gubita, Luciano, fio del maestro della banda e altri. Riscriveme. Ciao... e perdoname il mio caorloto sbiadi'.