Caorle Caorlotti Forum Community
Settembre 08, 2010, 11:11:24 *
Benvenuto! Accedi o registrati.

Login with username, password and session length

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 ... 3 4 [5]
  Print  
Author Topic: Le rock band caorlotte di ieri  (Read 5188 times)
isi
omeneto

View Profile WWW
« Reply #60 on: Febbraio 16, 2008, 05:17:20 »

effettivamente non riesco a sentire,cioè..non si aprono proprio....
forse tuo figlio voleva dire che i file sono TROPPO pesanti, ma mi sembra strano perchè altre volte ho usato questo sito per uppare canzoni intere..

uhmmmmm nn saprei.... Sad

i ga ligà i gai
excangelo
omo

View Profile
« Reply #61 on: Febbraio 16, 2008, 05:34:56 »

aeora mi go passà a cassetta in cd e se sente ben e dopo a xè sta passà sul sito che te ga dito ti no so far altro
metius
L'Ideatore
Administrator
barba

View Profile
« Reply #62 on: Febbraio 17, 2008, 01:24:02 »

secondo me non hai passato bene i file in quel sito.

Dovresti passare le canzoni del cd in formato mp3 e poi caricarle in quel sito.

il passaggio da cd a mp3 si può fare con il cdex (cercalo su google e scaricalo gratis)

Chealtri semo Noaltri!
excangelo
omo

View Profile
« Reply #63 on: Febbraio 17, 2008, 08:46:31 »

grassie capo pena che se sveja me fio gheo fasso far  Kiss
pinom59
puteo
*

View Profile
« Reply #64 on: Ottobre 27, 2009, 04:05:55 »

Qualcuno si ricorda dei PAAGS ? Scuseme se no parlo più in diaeto, ma xe quarant'ani che manco da Caorle... Son perdona' ?
metius
L'Ideatore
Administrator
barba

View Profile
« Reply #65 on: Novembre 27, 2009, 10:31:02 »

mai sentiti Wink

Chealtri semo Noaltri!
cocal
puteo
*

View Profile
« Reply #66 on: Dicembre 22, 2009, 10:43:34 »

.... el batterista el ga impara a sonar el basso anca lu el se anda in crisi mistica
Il batterista, che è il fratello più giovane dei fratelli Trevisan "da Cosma", ora suona chitarra e basso anche se ormai con i suoi ex compagni (e non tutti) si vede solo per bere una birra...
Mat57
barba

View Profile
« Reply #67 on: Dicembre 30, 2009, 11:34:34 »

Pino dime dò robe in più dei PAAGS el nome me dise qualcosa ma a memoria me ricordo poco, anca parchè come età semo più o manco là......e de sicuro gavemo fatto e "Baffile" assieme
pinom59
puteo
*

View Profile
« Reply #68 on: Gennaio 18, 2010, 05:07:43 »

Cheesy Ciao! Provo a parlar come parlavo quarant'anni fa, quando g'ero un caorloto acquisito ( deto da un toscan me pare già tanto...). Ancuo son torna' nea mia bea toscana, ma g'ho un ricordo meravijoso de Caorle ( sinque lunghi belissimi ani, dal 1963 al 1968 sirca ). G'ero amigo de Enio Rossi, de so' cusini Garrone e Armando Soncin, ma sopratuto de Paolo Gusso, l'architeto, de cui me onoro de esser sempre amigo. I Paags xera un complessin dei favolosi ani '60 e i se ciamava cusì dale iniziali de' loro nomi ( Pino - io - Angelo ( Vio ?), Antonio, Gianni, Sissy - che 'l g'era Ulisse, par dir el vero, ma che deventò Sissy par pudor... ). Se sonava ai Casoni, a Santa Margherita ( in un a balera a picco sua foce del Livenza, praticamente sua scogliera ) e in quel densing visin ala spagia che g'aveva un' enorme conchiglia dietro el palco dei sonadori ( la Conchiglia ? ). Provo a mandarte una foto. Chi sa ...
Mi g'ho sona' anca con il favoloso Gubita, Luciano, fio del maestro della banda e altri. Riscriveme. Ciao... e perdoname il mio caorloto sbiadi'.
metius
L'Ideatore
Administrator
barba

View Profile
« Reply #69 on: Gennaio 31, 2010, 05:27:57 »

scusa ma il favoloso Gubitta chi sarebbe?

(credo di essere suo nipote...)

Chealtri semo Noaltri!
Pages: 1 ... 3 4 [5]
  Print  

Jump to: