Caorle Caorlotti Forum Community
Settembre 09, 2010, 12:15:55 *
Benvenuto! Accedi o registrati.

Login with username, password and session length

Home   Help Search Login Register  
Poll
Question: dove?
quee de caorle A.Palladio
Cą corniani
S.margherita
Ottava Presa
Altro Specificar Grasie

Pages: 1 2 [3]
  Print  
Author Topic: Dove seo andai ae elementari?  (Read 3936 times)
carmenca
omeneto

View Profile
« Reply #30 on: Marzo 16, 2009, 09:51:23 »

Mi ae elementari son ndada aea Bafile coa maestra Turchetto e a bidea Cina che a gera a mama de un mio compagno di classe che se ciamava Giuliano el cognome no meo o ricordo pił; me ricordo anca del maestro Castioni che el gera direttor o paron de un hotel in passegiata a mare ( quea de ponente) vissin al chiosco de Campagner.
elmoromarieto
barba

View Profile
« Reply #31 on: Marzo 24, 2009, 10:18:11 »

Mi son andą aea Bafile in prima nel 1952 co a maestra Ernestina Fabris. Gero in classe co Jonny Verga, Berto Tita, Gnan Luigino Uter, a Fabiola mujer de Papi, e gemee Leonia e Lisa Benatelli, a Luisa Tartagnoni, Franco Gusso, Segato Sergio, Stefanutto Mario, Marchesan Gelindo, Renzo Trevisan, ecc.
A quei tempi gera pochi che andava ae medie aea fine dea quinta elementare, e alora par tigner i fioi ancora impegnai, co a scusa de prepararli ai esami de amission par e medie o par l'avviamento, che dopo no i ghe andava, i se ga inventą a sesta elementare ! E dovč saver che qualchedun la ga fatta anca do volte, parchč ae 4 de dopo magną Rinaldo Fabris, che el gaveva un forno, el ghe portava a tutti i fioi, gratis, un panin co l'ua. Podemo dir che a Caorle ghe gera "fame de cultura" !
Ciao.
Pages: 1 2 [3]
  Print  

Jump to: